duminică, 24 noiembrie 2013

hmm...

Bine, bine, dar si eu?!

Mii de flori de catifea stau cuminti in hol la ea
Cu parfum de roze fine striga dorul dupa tine.

Iar in camera pe dreapta face jogging inteleapta,
Fata buna si desteapta joaca poker cu Miss Soarta.
Si se da, se tine tare, dar cand-colo cine-apare.
Ia ghiciti...

- Miss Intamplare!


Intamplare, Intamplare, dar ce cauti dumitale?!
Vrei sa furi, a mea inima haina si sa crezi ca esti divina?!
- Eu nu-s hoata, nici n-ascund, cum ca dorul mi-i profund.
Dar sa stii ca n-am venit, ca sa ma marit!

Sa-nteleg ca am gresit cand ti-am zis ca te-am iubit?
- De iubit, tu ma iubesti, da-s satula de povesti
Vreau senzatii si... mai multe...
Tu esti simplu, eu complic, dar sa stii ca-mi placi un pic.

Bine, bine, dar si eu?!

Niciun comentariu: